Richard, Cynthia, Colin en Damian op reis

Dag 1 Spijkenisse – Los Angeles – San Bernardino

De eerste dag begon erg vroeg. Om 4 uur stond de wekker en om 5 uur vertrokken we richting Schiphol.

Toen we aankwamen stond de vlucht gelukkig al op de borden: vertrek Volgens het nieuws zou het de drukste dag van het jaar worden, maar omdat we er dus lekker vroeg bij waren, kregen we daar niet veel van mee. Bij de gate stond het vliegtuig al klaar maar natuurlijk was het daarna nog een tijd wachten voordat we er in mochten.vliegtuigDe vlucht verliep verder prima. De gopro camera hadden we op het raam geplakt zodat we nog leuke stukjes gefilmd hebben van het opstijgen en het vliegen boven Groenland. Helaas was de batterij leeg tegen de tijd dat we bij Canada en later Amerika aankwamen. In plaats daarvan heeft Colin dus ook nog wat foto’s gemaakt. Deze vond hij zelf erg apart omdat hij dit op veel plekken zag.
grondfotoNa de landing, het door de douane gaan en het wachten op de koffers konden we de auto ophalen. Het werd een witte Hyundai Santa Fe:

autoDe muziek die onderweg op de amerikaanse radio kwam was oerhollandse muziek: Tiesto, Hardwell, Dr Probz, Afrojack, Ferry Corsten en Armin van Buuren. We begonnen onze 6300m kilometers met een klein tripje van ongeveer 120km, helaas wel met de eerste 30 km file. Daarna was het doorrijden en zagen we al snel de bestemming op de borden.sb-bordHet hotel zag er zeer netjes uit. Aangekomen in de kamer zijn we met ze allen op de bedden neergeploft. Daarna zijn we toch nog maar even naar de Wallmart gegaan voor drinken, chips en snoep voor morgen in de auto. Aan de overkant zat een Jack in the Box waar we een hapje hebben gegeten, Dat waren prima burgers maar een minder goede taco… Daarna weer snel terug naar het hotel om nu echt onderuit te zakken en dit eerste blog te schrijven.

Afstand afgelegd: 81,3 mijl
Temperatuur: 99 F
Staat: Californie
Tijdverschil: -9 uur

3 gedachten over “Dag 1 Spijkenisse – Los Angeles – San Bernardino”

1. Arie en Isca

Fijn dat de reis zo goed verlopen is. Zo te zien is het vervoer lekker ruim . Op naar het vervolg … We hebben nu ook Skype op de nieuwe telefoon van hollandsnieuw : naam ijvbkcvm gekoppeld aan hetzelfde email-adres .

2. Paul Schouten

Klinkt als een goed begin voor de reis,vooral Jack in the Box klinkt echt Amerikaans. Wij houden het op lederhosen. Gr. Uit Beieren