Richard, Cynthia, Colin en Damian op reis

Dag 14 – New York – Philadelphia

Vandaag was niet de beste dag van de vakantie, het ging allemaal niet zo soepel.

Damian was namelijk in Washington zijn telefoon al vergeten. We zijn al die tijd bezig geweest om het opgestuurd te krijgen, bellen, mailen, maar ze hadden het nog steeds niet gedaan. Omdat we nu net naar Philadelphia gingen had ik nog een keer gebeld dat het nu naar Philadelphia moest. Dat zouden ze doen, en vanochtend bleek dat ze het uiteindelijk toch naar New York hadden gestuurd en dat het maandag pas aankomt… Via de UPS hebben we nog geprobeerd het aan te passen maar dat lukte niet. Het hotel in New York heeft nu gezegd het te zullen doorsturen naar Nederland, we zijn benieuwd. Door deze hele toestand gingen we uiteindelijk twee uur later weg dan gepland. Hierdoor reden we dus echt in de enorme drukte door New York. In New York kochten we nog even snel wat lekkere broodjes maar onderweg bleek niet alles meegegeven te zijn. Bij een tol poortje moesten we met cash betalen en dat hadden we niet meer waardoor we een flinke rij veroorzaakte en we een soort bekeuring kregen. En we kwamen veel later in Philadelphia aan waardoor er geen kaartjes meer waren om de Independence Hall te bezoeken en we dus alleen nog maar de Liberty Bell konden.. En die was kleiner dan we dachten… Vervolgens wilden we nog even shoppen en net nadat Richard twee mooie pakken op de kop dacht te tikken werd de credit card geweigerd… Gelukkig deed hij het later wel.

Staat: New York & Pennsylvania
Tijdverschil: 6 uur
Temperatuur: 88 F
Afgelegde afstand: 111 mijl & 11417 stappen
Totaal afgelegde Afstand: 1162 mijl & 186069 stappen

2 gedachten over “Dag 14 – New York – Philadelphia”

1. yv men sam rens

ZO dan… balen van deze tegenslagen maar jullie hebben
    zoveel positieve ervaringen, maar snel vergeten

2. 1 pechdag op 14 is overheen te komen. Wij hadden ook pech,de spiegel van de camper is aan gort gereden en de dader reed door.
    Verder goede en veilige terugreis.